Informatie voor patiënten

Patiënten

Patiënten

Onze patiënten staan op nummer 1 binnen Park Medisch Centrum & Parkkliniek. U kunt rekenen op de beste zorg, service en nazorg.

Bezoektijden en regels:
Voor de patiënten die overnachten gelden bezoektijden voor vrienden en familie. Gasten zijn welkom tot 20.00 uur in de avond. Er mogen niet meer dan 2 bezoekers bij een patiënt tegelijk op bezoek.

Cliëntenraad
Om de zorgverlening en service op hoog niveau te houden hebben wij een eigen cliëntenraad die ons helpt bij het continu verbeteren van onze dienstverlening. Klikt u hier voor de pagina over onze ´Cliëntenraad´.

Contact
Heeft u vragen dan kunt u altijd contact opnemen met Park Medisch Centrum per telefoon tijdens onze kantooruren of middels onze contact formulieren.

Corona
In verband met de huidige Corona situatie hebben wij een aangepaste werkwijze. Klikt u hier voor meer informatie.

Ervaringen
Uw mening is zeer belangrijk voor ons. Bent u bij ons geholpen dan ontvangen wij ook graag uw mening middels een review op Zorgkaart Nederland. Klikt u hier om uw review te schrijven.

U kunt ook een ervaring schrijven op de Park website, klik hier.
Ervaringen lezen? Klikt u dan hier.

Ben u actief op Facebook? Ook op Facebook kunt een recensie schrijven.

Faciliteiten
Park Medisch Centrum & Parkkliniek beschikt over 3 ultra moderne klasse 1 operatiekamers en 1 poliklinische OK, een verkoeverkamer met 7 bedden en 30 patiënten bedden waar patiënten zowel in dagbehandeling als in klinische opname kunnen verblijven.

Tevens beschikken wij over een ruime wachtruimte waar u gratis een kopje koffie of thee kunt gebruiken. U kunt gratis parkeren op de secundaire weg van de Hoofdweg of op het parkeerterrein aan de achterzijde van Park Medisch Centrum & Parkkliniek. Een route beschrijving kunt u vinden op de contact pagina. Klikt u hier voor meer informatie over onze faciliteiten.

Inschrijven nieuwsbrief
Regelmatig sturen wij een nieuwsbrief uit aan onze abonnees. Wilt u op de hoogte blijven van het laatste nieuws, nieuwe artsen en andere ontwikkelingen binnen Park Medisch Centrum & Parkkliniek dan kunt u zich hiervoor inschrijven. U ontvangt maximaal 1 nieuwsbrief per maand en u kunt zich op ieder moment weer uitschrijven. Klik hier om te abonneren op onze nieuwsbrief.

Oude nieuwsbrieven teruglezen? Dat kan op de archief pagina, klik hier.

Klachtenregeling
De medewerkers van Park Medisch Centrum en Parkkliniek doen hun uiterste best om u goede zorg en hulp te bieden. Toch kan het zijn dat u achteraf niet volledig tevreden bent over een behandeling. Aan uw opmerkingen of klacht wordt een groot belang gehecht. Indien u een klacht heeft klikt u dan hier om de klachtenprocedure te starten.

Medisch dossier
Om uw medisch dossier in te zien logt u in op het patiënten portaal.

Opname
Voor iedere opname geldt een ander protocol. Onze receptie is verantwoordelijk voor de planning van de operatie na goedkeuring van een pre-operatieve screening met uw arts. Als patiënt wordt u door onze receptie geïnformeerd over de planning en verdere opname procedures. Heeft u hier nog vragen over neemt u dan contact met ons op.

No Show
Er wordt tijd voor uw behandeling gereserveerd. Indien u zonder bericht niet verschijnt ontvangt u een nota voor deze gereserveerde tijd. U kunt hier meer informatie vinden over ´rechten en plichten´.

Patiëntenportaal
Meer inzicht in eigen zorg. De rol van de patiënt in het eigen zorgproces is veranderd. Via een digitaal patiënten portaal kunt u nu onder andere alle afspraken inzien, heeft u toegang tot uw dossier en u kunt u alle gegevens downloaden. Is uw portaal nog niet geopend meldt dit dan bij onze receptie. Zij helpen u graag verder. Klik hier voor meer informatie.

Park blog en nieuwsberichten
Op onze Park blog plaatsen wij onder andere artikelen over behandelingen en indicaties. Tevens gebruiken wij deze pagina om de instellingen waar wij mee samen werken voor te stellen. Daarnaast plaatsen wij ook nieuwsberichten vanuit Park Medisch Centrum & Parkkliniek. Klikt u hier om de laatste artikelen te lezen.

PROMs-digitale vragenlijsten
Topzorg is onze doelstelling. Wij willen zorgen voor meer inzicht in de kwaliteit van zorg door inzage in medische uitkomstindicatoren en de ervaring van patiënten met de zorgverlening (PREM) en behandelresultaten (PROM). Deze inzichten dragen bij aan de verbetering van de kwaliteit van zorg binnen onze instelling. Klikt u hier voor meer informatie over de PROMs / PREMs digitale vragenlijsten.

Rechten en plichten
Onze cliënten en Park Medisch Centrum / Parkkliniek hebben wederzijdse rechten en plichten. Een belangrijk recht van de cliënt is eerlijke en integere informatie. Klikt u hier voor meer informatie over het onderwerp ´Rechten en Plichten´.

Veel gestelde vragen
Op de pagina ´Veel Gestelde Vragen´ kunt u meer informatie inzien over onder andere de kosten van een consult, nazorg en wachttijden. Klikt u hier om de ´Veel Gestelde Vragen´ te lezen.

Wachttijden
Wij hebben een speciale pagina ingericht waar u altijd de laatste wachttijden per specialisme kunt inzien. Klikt u hier om de huidige wachttijden te bekijken.

 

Op parkmedischcentrum.nl gebruiken wij cookies voor gebruiksgemak, webstatistieken (analyse) en integratie met sociale media. Op onze cookies pagina kunt meer informatie vinden. U kunt toestemming geven door op de "Accepteren" knop te klikken.