Klanttevredenheidsenquete

De kliniek

Algemeen 8.7

  • Het was helemaal goed. Prima!
  • In uw folder zegt u over het kiwa certificaat, zkn keurmerk en de snelle professionele en klantvriendelijke benadering naar patiënten en zowaar het is zo.
  • Iets meer informatie over wanneer je weer mag werken.
  • Alles ging perfect.
  • Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel, opgewekte nachtploeg
  • Prima informatie, alleen een paar kleine verschillen tussen info parkkliniek en landelijk onderzoek. Parkkliniek zelf is geweldig, zeer positief verrast

 

Telefonisch contact 8.6

  • Na een afspraak te hebben gemaakt heb ik direct per email alle relevante informatie ontvangen.
  • Ik had graag meer informatie over de Parkkliniek en de verzekering gehad. De informatie over de operatie was goed
  • Ik heb vele malen in ziekenhuizen gelegen in verband met een operatie. Niemand komt dicht bij jullie, jullie zijn top op elk gebied
  • In te vullen formulier via de PC wat lastig, over aanmerking hierover werd echter plezierig gereageerd
  • Receptionistes waren bijzonder vriendelijk.
  • Zou wel fijn zijn om nog een bevestiging te krijgen over ok-datum en tijd.

 

Bejegening 8.9

  • Je voelt je mens, niet een nummer.
  • Extra compliment voor de anesthesiemedewerker. Een duidelijke uitleg over wat er gebeuren ging.
  • Jullie zijn stuk voor stuk toppers! Ik was erg bang van te voren, maar jullie hebben mij daar overheen geholpen.
  • Arts is erg goed bevallen! Alleen wat te veel to the point (weinig woorden). Hij doet zijn werk goed en daar gaat het om.
  • Balie te open, met betrekking tot informatie medewerker en patiënt. Iedereen hoort en ziet je.
  • Hele ontspannen sfeer, daar wordt je zelf ook rustiger van
  • De verpleegkundigen waren super! Volle aandacht voor de patiënt
  • Ondanks dat ik deze behandeling zelf wilde, voel je je op een gegeven moment toch ontzettend kwetsbaar en moet je je overgeven. De medewerkers maakten dit makkelijker (allemaal)
  • Het personeel is vriendelijk, ontspannen en vrolijk wat “besmettelijk” is.

 

Sfeer in de kliniek 8.8

  • Kamer hoort geen hotelkamer te zijn, maar iets meer sfeer mag wel, maar was goed. Netjes tv en internet, maar mogelijkheid voor beperkt bellen als je geen gsm had zou leuk zijn.
  • Een stopcontact bij het bed zou wel moeten in 2016
  • Professioneel, geen beautysalon
  • De kliniek zag er keurig uit.Beneden ziet de receptie, wachtruimte er gezellig uit, maar de kamer vond ik (qua kleur) saai. TV/internet heerlijk
  • Zeer goed bevallen, prettige vriendelijke sfeer. Een aanrader voor derden
  • Meer een welness centrum, maar ik geniet van de zorg en de aandacht
  • Netjes, hoewel iets wat zakelijk bij de recepties en wachtkamer. Boven wel erg mooi.

 

De behandeling

 

Ondersteuning om beslissing tot behandeling te kunnen nemen 8.6

  • Mogelijk dat er wat meer over eventuele gevolgen m.b.t. de behandeling kan worden verteld
  • Ik had zelf al veel informatie verzameld, ook van jullie website
  • Mondelinge informatie komt niet geheel overeen met de schriftelijke informatie
  • Duidelijk uitleg van personeel en fysiotherapeut
  • Na de OK heb je natuurlijk ook vragen hoe jouw OK is gegaan en de uiteindelijke cupmaat. Fijn dat je de arts dezelfde dag nog spreekt.
  • Alles was heel duidelijk
  • Info kan beter met betrekking tot de pijn.
  • Erg attent/positief ervaren dat de verpleging na een aantal dagen telefonisch contact opzoekt.

 

Voorbereiden van behandeling 8.7

  • Echt super, er wordt zoveel aandacht voor de operatie aan je besteed.
  • Alles werd duidelijk uitgelegd.
  • Receptioniste had super veel geduld met mij! Anesthesist zorgde er zeer goed voor dat ik me op mijn gemak voelde.
  • In verband met operatie binnen 6 dagen, anesthesist alleen op OK gezien
  • Dankzij jullie richtlijn om bij vrouwen van 40+ een mammagrafie te laten maken. Er werd bij mij een voorstadium van borstkanker ontdekt. Daar ben ik ontzettend dankbaar voor.
  • Zeer alert, kreeg een rood bandje omdat ik overgevoelig ben voor iets
  • meld het s.v.p. aan patiënt als iets uitloopt of reden van lange wachten.
  • Ik was bang voor de narcose, maar wat een goede begeleiding, super!
  • De anesthesist stelde mij erg op mijn gemak
  • Beter dan in elke andere kliniek

 

Dag van behandeling 8.9

  • 100% aandacht na de operatie en goede verzorging door verpleegkundigen
  • Een compliment voor het inbrengen van het infuus, had vorige operatie twee blauwe handen en nu maar een klein blauw plekje.
  • Ik ben super tevreden, ik ben nog niet eerder zo relaxt onder zeil gegaan
  • Het enige minpuntje vind ik dat ik na de operatie de dokter niet meer gesproken heb. Ik denk dat patiënten daar toch wel behoefte aan hebben
  • Verpleegkundigen hadden veel tijd en aandacht, fantastisch!
  • Dr. Wu zeer kort en duidelijk van stof wat ik als fijn ervaar.
  • Men heeft mij zorgvuldig begeleid, alleen het lange wachten, voordat er iemand was, mocht van mij sneller.
  • Super vriendelijk, doen alles voor je en zijn echt met je bezig.

 

Pijnbeleving

  • Geen pijn, daar werd wel naar gevraagd, maar ik heb / had geen klachten
  • Ik heb inderdaad bijna geen pijn gehad en wat ik vooral fijn vond is dat ik niet misselijk ben geweest na de operatie
  • Er werd steeds gevraagd hoe ik mij voelde, dat was erg prettig
  • Ik heb de kliniek gebeld omdat het compressievest te strak zat. We zijn teruggebeld na overleg met de dokter en het probleem was opgelost
  • De pijn viel tegen maar het verplegend personeel was heel vriendelijk
  • Nauwelijks pijn
  • Alleen pijn gehad bij het verwijderen van de drains, verder geen pijn gehad.
  • Ik kreeg een pijnmedicatieschema mee en recept voor deze medicatie. Dat was prettig om aan vast te houden. Ook kreeg ik wat dextro van de verpleegkundige mee, erg lief. Prettig persoon.
  • Pijn kan ik 1,5 geven, pijn hoort erbij, maar valt best mee, is niet veel van te merken.

 

Nazorg 9.0

  • De kliniek was makkelijk en goed te bereiken. Ik vond het erg goed dat ik ook na de behandeling werd gebeld om te kijken hoe het met me ging
  • Iets meer ondersteuning en begeleiding in het dagelijks leven zou gewenst zijn

 

Algemeen

Zou u ons aanbevelen bij familie en kennissen?

van 232 patiënten gaf 99 % aan dat zij ons zouden aanbevelen

Waarom heeft u voor onze kliniek gekozen?

Korte wachttijd
Advies van bekenden
Positieve ervaring uit het verleden
Expertise kliniek

Hoe heeft u onze kliniek ervaren?

De gemiddelde beoordeling van 277 patiënten was 8.7

Op parkmedischcentrum.nl gebruiken wij cookies voor gebruiksgemak, webstatistieken (analyse) en integratie met sociale media. Op onze cookies pagina kunt meer informatie vinden. U kunt toestemming geven door op de "Accepteren" knop te klikken.